2011. október 20., csütörtök

One Ok Rock - C.h.a.o.s.m.y.t.h.


Akkor is beszélgettünk, ahogy mindig,
Ami engem illet, követni fogom az álmaimat


Ez az év is zsúfolt lesz?
Igazából ez a hely nem is változott sokat azóta


Így mindenki maradjon örök barát
Fiatalkorunk napjait fogjuk leginkább becsülni
Figyelem mindenki, a show elkezdődött, a függönyt felhúzták
Írd meg saját történeted
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod


Mindig, mikor viccelődtünk egymással
Vagy butaságokat beszéltünk
És azok a kényszeredett mosolyok eltűnnek, mikor veled vagyok
Ezért, e dalt örökké fogom énekelni
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod


Belefáradtam a bennem lévő gonoszkodásba és butaságba
Meggyőztek, hogy a napok mindig ilyen szórakoztatóak lesznek
De végül rájöttem, hogy felnőttem
És álmaim is velem nőttek
Mindenki válassza meg saját útját


Ki kell tartanunk
Életünk tovább folytatódik
Igazából ez a hely nem is változott sokat azóta


Így mindenki maradjon örök barát
Fiatalkorunk napjait fogjuk leginkább becsülni
Figyelem mindenki, a show elkezdődött, a függönyt felhúzták
Írd meg saját történeted
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod


Mindig, mikor viccelődtünk egymással
Vagy butaságokat beszéltünk
És azok a kényszeredett mosolyok eltűnnek, mikor veled vagyok
Ezért, e dalt örökké fogom énekelni
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod


Mindannyian, mindannyian
Felejthetetlen és értékes kincseket őrzünk
Örökké tart


Bár az idő telik és mi öregszünk
Ezek az értékek pótolhatatlanok
És bár általában láthatatlanok
Ezek legféltettebb emlékeim
A most és örökké között, maradj velem örökké


Így mindenki maradjon örök barát
Fiatalkorunk napjait fogjuk leginkább becsülni
Figyelem mindenki, a show elkezdődött, a függönyt felhúzták
Írd meg saját történeted
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod


Mindig, mikor viccelődtünk egymással
Vagy butaságokat beszéltünk
És azok a kényszeredett mosolyok eltűnnek, mikor veled vagyok
Ezért, e dalt örökké fogom énekelni
Álmodj, mintha örökké élnél
És élj, mintha ma lenne az utolsó napod

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése