2011. október 6., csütörtök

The GazettE - Untitled


(Cím nélkül)

Mi elérte, hogy nem akarom meghallani mentegetőzéseid...
"Álmodtam. Rólad, ki csak bennem bízik."

A közhelyes szavak áradatával könnyű elfedni a hibákat, igaz?
Hazugságaid sosem változtak, belefáradtam, hogy egymás után megbocsássam őket.

Miért ismétlem magam megint?

E "szokás" még egy szavát elvesztettem, szenvedek.
Miért semmisítem meg könnyeim okozóját?

Lesütött tekintet figyeli a padlót, nézed e szemeket, melyek sosem találkoznak tekinteteddel.
Még mindig térdeid öleled kérdő hanggal.

A közhelyes szavak áradatával könnyű elfedni a hibákat, igaz?
Hazugságaid sosem változtak, belefáradtam, hogy egymás után megbocsássam őket.

Miért ismétlem magam megint?

E "szokás" még egy szavát elvesztettem, szenvedek.
Miért semmisítem meg könnyeim okozóját?

Úgy érzem eljön a vég, miről egyszer beszéltél.

Változatlan mosolyodban lassan elhalványul
Úgy érzem szíveinket lépésről lépésre elválasztottam.

Igen...így többé nem hallok ilyen bánatot

Ezért óvatosan befogom füleim

Így nem hullok szét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése