2011. szeptember 6., kedd

Shiki Project - Shirakuen


(Halott kert)

"Ne hagyj el engem."
Súgtad fülembe.
Sóhajod lecsorgott tarkómon,
Mintha megízlelné.

Vörös pókliliomok,
Borostyánszínűvé száradtak az ablak előtt.
Mikor kezemmel végigsimítottam rajtuk,
Elhervadtak, akár a szívem,
Most is, egy hang nélkül...

Nosztalgikus, visszhangzó hangod,
Visszhangzó zokogás mellkasomban.
Az időt visszatekerő emlékek,
Gyengéden a vég felé terelnek.

Hangosan ziháló hangom,
Torkomat karcoló méz.
Az időt visszatekerő emlékek,
Gyengéden a vég felé vezetnek.

Ha követem őket, egy beteges paradicsomba érek.

Hamuszürke bőr,
Vágyakozó illatot hint a levegőbe.
Összeteszem tenyereim, így semmi sem folyik ki,
Semmi sem esik le,
Nyelvem elékúszik.
Most is, egy hang nélkül...

Nosztalgikus, visszhangzó hangod,
Visszhangzó zokogás mellkasomban.
Az időt visszatekerő emlékek,
Gyengéden a vég felé terelnek.

Hangosan ziháló hangom,
Torkomat karcoló méz.
Az időt visszatekerő emlékek,
Gyengéden a vég felé vezetnek.

Ha követem őket, egy beteges paradicsomba érek.

"Ne hagyj el engem."
Súgtad fülembe.
"Ne hagyj el engem."
Súgtad mégegyszer...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése