2011. szeptember 15., csütörtök

Psysalia Psysalis Psyche - Psy

Psy

Nem is emlékszem, hol van a szoba kulcsa
A jövő most várakozva áll csak
Hosszú utat megjárt cserép, tele halott tövissel
Keresek neki helyet, hogy elültessem

A testem olyan, mintha kölcsönvettem volna

Boldog leszek, mint a lassú égés
Megtalálom a magam lángját
Azon a helyen, ahol kivirágzok majd...
Pont olyan ronda vagyok, mint a nevetésed
Csak meg akarom védeni a szaros eszményem

Átérzem az egyedüllétet, de ez semmit se jelent
Valaki éppen meghalt
Kétségbeesés? Vágyódás? Megöl a fölény
Helyet keresek, ahol élhetek

A testem olyan, mintha kölcsönvettem volna
Örökre...

Mindegy, hol vagyok, el akarok tűnni, csak el akarok tűnni
Vajon kipróbáljam a ravaszt?
Mindegy, hol vagyok, el akarok tűnni, csak el akarok tűnni
Vajon meghúzzam a ravaszt?

Boldog leszek, mint a lassú égés
Megtalálom a magam lángját
Azon a helyen, ahol kivirágzok majd...
Pont olyan ronda vagyok, mint a nevetésed
Csak meg akarom védeni a szaros eszményem

Mindegy, hol vagyok, el akarok tűnni, csak el akarok tűnni
Vajon kipróbáljam a ravaszt, vajon ki?

Boldog vagy? Boldog vagy? Boldog vagy?
Oh, késés...mint a késés...elkésett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése