2011. szeptember 9., péntek

One Ok Rock - My sweet baby

Ó kedvesem, édes egyetlenem
Mosolyogni látlak, ha behunyom szemem
Mert hiányzol, szükségem van rád most azonnal

A törékeny szívemnek ne mondd "Itt vagyok újra" sajnálom
Soha nem gondoltam volna, hogy magányosnak érzed majd magad miattam
Ahogy mondtam "fáradt vagyok" már a múlt
Ahogy vártam a visszatérésre fájdalmas volt

És újra kiabálunk
Egy jelentéktelen dolog
Még nem lehet megállítani az esőt
Ezért mindketten megadjuk magunkat
Újra együtt
Mert csak te tehetsz örültté

Ó kedvesem, édes egyetlenem
Még mindig képtelen vagy őszintének lenni velem
A szelíd félénkséged tesz téged egyedivé

Hiszel a végzetben?
Mert kicsim én nem tagadhatom, te és én
Miért élünk itt?

Ha mi ketten véletlen találkoztunk
milyen egyéb nehézségekkel kell még küzdenünk?

Gondolj a kényelemre is
Még mindig zaklatott vagy
Ez a gondolkodásmód... a még mindig csak tőled függ
Mert csak én tehetlek örültté

Ó kedvesem, édes egyetlenem
Ezután beszélni szeretnék veled a jövőről
Ez az, amit a szívem súg

Naaa Kedvesem, kérlek mondd el. oh
Mert ez jó szavak nélkül is
Melletted lenni mosolyogva, ez az egyetlen vágyam

A világ siet
Az időnk azonban korán megállt
Nincs miért aggódnod
Az idő nem vezet minket félre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése