2011. szeptember 22., csütörtök

Mucc - Mama


Ma is a kockás eget bámulom
Ez a mindenem
Az én gyönyörű és szeretett Mamám
Az illatod olyan jó
Ma elmegyek innen messzire
A kedvenc babámmal

Mama ez vicces, nem?

A kedvenc Mamám
Gyere, nem talállak
A kedvenc Mamám

Neee, Mama ne hagyj egyedül!
Neee, Mama jó leszek, rendben?

A kedvenc Mamám
Gyere, nem talállak
Egyedül várni, olyan szomorú
Kérlek, gyere vissza Mama

A kedvenc Mamám
Eltűnt és nem jön vissza
Sírtam " Itt vagyok"
De hangom nem éri el Őt
Megtettem mindent, amit tudtam
Nem kellek többé?
Meg tudom csinálni, ha egy kicsit több leszek, mint a barátaim
Egy fehér árnyék lenyom engem
Nem akarom a fecskendőt, mert az fáj, de
Úgy tűnik nem tudom elfelejteni az illatod, Mama
Alszom egy keveset

Ez csak egy kis emlék volt
Egy másik alakú Mama
Eldobtál
Ma meghaltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése