2011. szeptember 19., hétfő

Jinkaku Radio - Wasurenagusa


(Nefelejcs)

A bús Júniusra emlékeztető illat eltűnt
Egy különleges virág neve eltűnt előlem

Még e tátongó űr is ég szívemben
Bár többé nem zavar

A fájdalom emlékeket ébreszt

Minden, mit láthattam felszívódott
Ahogy a fiatal és eleven évszak eltelt
Próbáltam kioltani a félrevezető fényt
Várakozom és fohászkodom, hogy újra virágba boruljon

Ha felejteni akarnék
Gyűlölném magam érte
Így magam mögött hagyom a sebeket, mint vésett emlékeztetőt
Ezen a magányos helyen
Álltam és figyeltem
Fehér ujjak
Fehér virágok
Mindig oly fehérek

Nem akartam összezavarni magam
Őrizni akarom e bánatot örökké

Ha ez a fájdalom eltűnne
Biztosan sokkal könnyebb lenne
De képtelen vagyok rá

Minden, mit láthattam felszívódott
Ahogy a fiatal és eleven évszak eltelt
Próbáltam kioltani a félrevezető fényt
Várakozom és fohászkodom, hogy újra virágba boruljon

Ha felejteni akarnék
Gyűlölném magam érte
Így magam mögött hagyom a sebeket, mint vésett emlékeztetőt
Ezen a magányos helyen
Álltam és figyeltem
Fehér ujjak
Fehér virágok
Mindig oly fehérek

Mindig oly fehérek
Képtelen vagyok felejteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése