2011. szeptember 19., hétfő

Jinkaku Radio - Oningyousan

Játékbaba

Elfeledett játékbaba vagyok, belepett a por
Aznap, mikor megérkeztem, álmában szorosan ölelt

Elfeledkeztek rólam, s bezártak a padlásszobába
Egyedül vagyok, testem beborítják a repedések

Azt akarom, hogy fogjon megint, és fésüljön meg
Hogy varrja meg szakadt ruháim, s mosolyogjon rám

Én, a porlepte baba, elfeledett játék
Ma is egy halott kislányra várok

Egy kislányra, aki boldog volt azzal, akivel kicseréltek
Egy kislányra, aki csak aludt ágyán, és sosem kel már fel

Azt akarom, hogy fogjon megint, és fésüljön meg
Hogy varrja meg szakadt ruháim, s mosolyogjon rám

Meg kellene nézned törött karom, és sírnod kéne
Igaz, már nem tudok semmit se tenni érted

Én, a porlepte baba, elfeledett játék
Ma is egy halott kislányra várok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése