2011. szeptember 23., péntek

Dir en grey - Audrey

Audrey

A szerelemnek hívott dolog eltűnik, miután megszilárdul
Mögülem suttogtad a választ
Háttal állsz, nem vagy túl féltékeny
Hízelgek neked, közben azt tettetem, hogy nem látom

Nem lesz szükségünk szavakra, ha együtt keressük az éjszakát
Nem lesz szükségünk szerelemre, hogy belépjünk a sötétségbe

Mikor felébredtem, ott volt arcod; már unom a látványát
Kimerültél, túl sok ez már neked

A rideg éjszaka még a rideg holdat is megfagyasztotta
A hold alámerült, és felragyogott a hideg tenger

Légy pillangó, légy virág, szúrj meg mérgező töviseddel
A bűnös idő képtelen elpusztítani a homokórát
Az álom alapszínei szétterjednek, az egyensúly megbomlik
A bűnös érzés képtelen elpusztítani a homokórát

A sebek túl mélyek, elvesztem szem elől, ami előttem áll
Csak nézem azt az alakot

Nem lesz szükségünk szavakra, ha együtt keressük az éjszakát
Nem lesz szükségünk szerelemre, hogy belépjünk a sötétségbe

Légy pillangó, légy virág, szúrj meg mérgező töviseddel
A bűnös idő képtelen elpusztítani a homokórát
Az álom alapszínei szétterjednek, az egyensúly megbomlik
A bűnös érzés képtelen elpusztítani a homokórát

Szúrj meg a szerelem tövisével, képtelen vagyok szeretni
Vonaglasz a fájdalomtól, hát nem szégyelled magad?
Soha nem leszel már ugyanolyan, csepegtesd édes nyálad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése