2011. szeptember 15., csütörtök

Crow / Kagrra, - Saishuu Tensei


( Utolsó reinkarnáció)

*Ő, oly közel fülemhez...

Már belefáradtam ebbe a játékba,
Újra hamuvá lennék.
Mert e lét többé nem
Ér semmit ezen a földön.

Azokkal az ujjakkal, irányítva...

Körülfonnak a bábmozgató zsinórok,
De nem az én kezeimben végződnek.
Ha csak egyet is irányíthatnék,
Újra hamuvá lennék.

Magam felé húznám kezeimmel,
És elpusztulnék érted.
És beteljesületlen kívánságaimért
*E kardot belemártanám.

Játékunk végén
Felfedezném a vért a zsinórokon,
Gyenge ellenállásom közepette erős fájdalmat éreztem.
Játszmánk végén
Felfedezném a vért a zsinórokon,
Ördögünk már élénk feketébe ölte a világot.

Magával ragad,
Erősen magamhoz ölellek.
Most már tudom, hogy meg foglak változtatni.
Elsöprő erő egy mosollyal, felismerte akkor.
Miután a világ a feje tetejére áll, eljő a sötétség,
Nem tehetek mást, mint hogy szégyenkezem.

Mikor üdvözlöm a véget,
Akkor születünk újjá fehérben.
De most csapdában vagyok,
Láttam a köteleket nyakam körül.


*Itt és a szöveg többi részében is egy férfire céloz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése