2011. szeptember 18., vasárnap

Buck-Tick - Tokyo

Tokyo

Egy nap, véres könnyeket hullajtottak a bohócok
Egy éjjel, nagyot sóhajtottak nedves szempillákkal
Szemükben a halott cyber-Tokyo
Bíborszín lángokba borul

Túl késő, egy nő az éjszakába vonul, arcán könnyek
Túl sok, amint egy férfit a sötétségbe csábít
Markukban a halott cyber-Tokyo
A hamu színeiben újjáéled

Drogozás, virágok, és méreg
3-2-1 égessük el a szívem
Ocsmány és görnyedt, szeretőm letérdel
3-2-1 veszítsük el a fejünk

Múlt éjjel, múlt éjjel minden megremegett
Ma éjjel, egy szajha szemei az eget kutatják
Szemében a halott cyber-Tokyo
Bíborszín lángokba borul

A hasadék megrendül és szétporlad; ez egy törött város
3-2-1 égjünk el
Közelebb engedem szeretőm, elnyomott és rémült
3-2-1 veszítsük el a fejünk
Sötétedéstől sötétedésig, sötétedéstől sötétedésig, oh ne

Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist

Egy émelygő nő, szétszórt teste kétségbeesésbe olvad

A hasadék megrendül és szétporlad; ez egy törött város
3-2-1 égjünk el
Közelebb engedem szeretőm, elnyomott és rémült
3-2-1 veszítsük el a fejünk
Sötétedéstől sötétedésig, sötétedéstől sötétedésig, oh ne

Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist
Hagyj megőrülni, és végezz rajtam pszichoanalízist

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése