2011. szeptember 18., vasárnap

Buck-Tick - Shippuu no Blade Runner

Szárnyas fejvadász a szélviharban

Tíz halál vár mindenkire
Kilenc istennő, Nyolclyukú csizma
Hetedik mennyország, Hatlövetű, Öt, Négy csillag
Három angyal száll, száll, száll
Egy Fiú és egy Lány szerelmes lesz
Egy dala a gyönyörnek
Nulla

Felhőszakadás, savas eső a fekete fellegekből
Feltámad a szél, és a menny dörög

Érzed ezt? Aggódj a szeretteidért
Milyen csodás a kilátás, nemde?

Baby, lehet, ahogy a tavasz mindig friss, úgy én is
Baby, lehet, elégedettségemre válna ez

Fuss át a porladó alkonyon, napnyugta
Gyorsulok, szélvihar vagyok, te pedig lótusz

Hallod ezt? Farkas-blues a szélben
Ne feledd, a világ ragyog

Baby, lehet, másmilyen szelek fújnak már
Baby, lehet, tudom, hogy valóra válik ez az áldás

Ma éjjel küldök neked egy kincset, megígérem
Savas eső árja fut végig orcádon a kék ég alatt
Az éjszakát festő csillagkép, amit felfedeztem, örökkévaló
Az érzékek elragadják szíved, a sötétség elmos mindent

Baby, lehet, ahogy a tavasz mindig friss, úgy én is
Baby, lehet, elégedettségemre válna ez
Baby, lehet, másmilyen szelek fújnak már
Baby, lehet, tudom, hogy valóra válik ez az áldás

Ma éjjel küldök neked egy kincset, megígérem
Savas eső árja fut végig orcádon a kék ég alatt
Az éjszakát festő csillagkép, amit felfedeztem, örökkévaló
Az érzékek elragadják szíved, a sötétség elmos mindent

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése