2011. szeptember 18., vasárnap

Buck-Tick - Misshitsu

Zárt ajtók mögött

Meg akarlak érinteni, nem vágyom másra, egyáltalán nem
El akarlak vinni, nem hagyom, hogy bárki zavarjon, senki sem
Utálok bármit is kérni, pedig szükségem van rád

Ismerem fájdalmad, benned megtaláltam boldogságom, mosolyom
Túláradó szeretetem a sebedbe csorgatom, kérlek, ne sírj

Te vagy az egyetlen számomra

Örökre el akarlak rejteni a szívemben, ahogy most vagy
Idővel megérted majd az érzéseim irántad

Ismerem fájdalmad, benned megtaláltam boldogságom, mosolyom
Túláradó szeretetem a sebedbe csorgatom, kérlek, ne sírj

Te vagy az egyetlen, aki kell nekem

Rút dalokat éneklek a szánalomról, és mosolygok melletted
Mindig túlárad az ocsmányságtól a szeretetem, kérlek, ne sírj

Te vagy az egyetlen, aki kell nekem

Ah, nincsen semmi más, nem akarok semmi mást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése