2011. szeptember 23., péntek

Blood on the Dance Floor - Death to Your Heart!

Halál a szívedre!

Van egy fegyverem
Fejedhez szegezem
Van egy
Kis vér
A kezeimen
Én leszek az örök véget nem érő
Én leszek a kezdeted vége

Én vagyok a harc minden
Háborúdban
Én vagyok az első szakadás
Minden tépettségben
Nincs már hely a szívemben
Szét foglak marcangolni

Halál a szívedre
És szét fogom tépni
Teljesen összetörtél
Te vagy a leggyengébb

Megfertőzött
A csalódás
Rögeszmém
A pusztítás
Édes szenvedésedből
Fogok erőt nyerni
Édes bűnöm
A te vallomásod

Megtöltöttél hazugságaiddal
Azt hittem, ismerlek
Legbelül
Szóval mikor a pengét nyakadhoz emelem
Kivágom minden rohadt sajnálatod
Nincs már hely a szívemben
Szét foglak marcangolni

Halál a szívedre
És szét fogom tépni
Teljesen összetörtél
Te vagy a leggyengébb

Széttépem
Ami maradt
A véred
Meg akarom ízlelni
Itt vagyok
Teljes valómban
Nézz szembe
Gyilkosoddal
HaHaHa
HeHeHe
Milyen szép látvány
Neked már annyi
Túl késő
Sosem leszünk ugyanolyanok

Halál
A kicsi
Drága
Szívedre
Ez az a hely
Ahol kiszállsz
Senki se hallja majd
Utolsó szavaid
Életet veszek el
Szíveket török

Halál a szívedre
És szét fogom tépni
Teljesen összetörtél
Te vagy a leggyengébb

2 megjegyzés: