2011. szeptember 19., hétfő

Blood on the Dance Floor - Bewitched


(Megbabonázott)

Vonzó vagy, kis boszorkány, gyönyörű vagy
Csintalanságod, kis boszorkány, összetörte szívem
Varázslatos szavak, kis boszorkány, megbabonáztál
Minden összedől, kis boszorkány, gyönyörű apokalipszisom

Megbabonáztál mert bűbájod hatása alatt vagyok oh-ooh
Biztosan boszorkány vagy mert a pokolban élek, oh-ooh

Eljött az idő, eljött az óra
Én vagyok a varázslat, én vagyok az erő, oh
Csak egy csillagra van szükségem az égen
Minden éjjel te vagy a kívánságom

Megtréfáltalak, hogy belém szeress, kicsi fiú
Játszottam veled a kezdetektől, mint egy játékkal
Szíved szerelemben ég, ahogy elhozom végzeted (Végzetem)
Oly könnyen átvertelek kicsi fiú, hogy elhitted, igaz (Szerelmes vagyok beléd)

Megbabonáztál mert bűbájod hatása alatt vagyok oh-ooh
Biztosan boszorkány vagy mert a pokolban élek, oh-ooh

Eljött az idő, eljött az óra
Én vagyok a varázslat, én vagyok az erő, oh
Csak egy csillagra van szükségem az égen
Minden éjjel te vagy a kívánságom

Eljött az idő, eljött az óra
Hogy visszaszerezzem szívem, hogy visszaszerezzem erőm
Ez a pillanat, hogy megtörjem varázsod
Átlátok rajtad, most égni fogsz a pokolban

Eljött az idő, eljött az óra
Hogy visszaszerezzem szívem, hogy visszaszerezzem erőm
Ez a pillanat, hogy megtörjem varázsod
Átlátok rajtad, most égni fogsz a pokolban

Eljött az idő, eljött az óra
Hogy visszaszerezzem szívem, hogy visszaszerezzem erőm
Ez a pillanat, hogy megtörjem varázsod
Átlátok rajtad...égj a pokolban boszorka

Megbabonáztál mert bűbájod hatása alatt vagyok oh-ooh
Biztosan boszorkány vagy mert a pokolban élek, oh-ooh

Eljött az idő, eljött az óra
Én vagyok a varázslat, én vagyok az erő, oh
Csak egy csillagra van szükségem az égen
Minden éjjel te vagy a kívánságom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése