2011. augusztus 2., kedd

Screw - Vegas

Az alvás feledésbe merült, még az arany lobbanások is, az álmatlan városban.
Ha a világ korlátai egyszer átszakadnak, vagyon, álmok és szenvedély JÁTÉKKÁ válnak.
ÉN VAGYOK A 『9732』NYERTES! TE VAGY A『4321』VESZTES
Megváltoztatom a szél irányával VESZÍTESZ VAGY NYERSZ?

Mert a sors megváltoztathatatlan, a gyönyört birtokolja.
Ha az éj korlátai egyszer kinyílnak, glóriával és töviskoszorúval.
ÉN VAGYOK A 『9732』NYERTES! TE VAGY A『4321』VESZTES
Elvezetlek a szerencsédhez VESZÍTESZ VAGY NYERSZ?

Megragadtam a KOCKÁT, mindent egy lapra feltéve.
MINDENT VAGY SEMMIT.
ÉN MINDENT...

A rossz természetű istennő most mosolyog a csillámló forró éjszakában.
A célra koncentrálva, és a pillanatnyi álmot ékesítve, még nincs vége a mai napnak.

Az alvás feledésbe merült, még az arany lobbanások is, az álmatlan városban.
Ha a világ korlátai egyszer átszakadnak, vagyon, álmok és szenvedély JÁTÉKKÁ válnak.
ÉN VAGYOK A 『9732』NYERTES! TE VAGY A『4321』VESZTES
Megváltoztatom a szél irányával VESZÍTESZ VAGY NYERSZ?

Tegnapot, holnapot és hitet keresve most.
MINDENT VAGY SEMMIT:
ÉN MINDENT...

Az angyali kiscica most táncol a múló télben, elvágva a dermesztő éjszakát.
Szemeim a bevésődött nyomokra figyelnek, a kitűzött cél akár egy pillanatnyi álom.

Most a rossz természetű istennőnek ISTENNŐT JÁTSZOM.
Most az anygali kiscicának ANGYALT JÁTSZOM.
Osztott irigység néz le a világra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése