2011. augusztus 17., szerda

Screw - Deep Six

Nem számít mit teszek érted, szíved sosem elégedett
Ez nem igaz
Azonban úgy gondoltam, egy nap már nem leszel mellettem

Emlékképed szívembe marva, felkavarja őrületem
Bármit megtettem volna, hogy megszerezzelek magamnak, de...

Mélyre süllyedve, sötétvörösben úszó könnyeiddel keveredve
Egy feneketlen, kék mélység felé

Mélyen legbelül
Valaki mást néztél, de észrevetted, hogy téged figyellek?
Valahogy
Nem lesz ennél jobb, így hadd csapjam be a szerelmet ezzel az okos hazugsággal

Bár semmi másra nem lett volna szükségem
Csak egyszer kutattál volna utánam

Mélyen legbelül
Valaki mást néztél, de észrevetted, hogy téged figyellek?
Valahogy
Nem lesz ennél jobb, így hadd csapjam be a szerelmet ezzel az okos hazugsággal

Mélyen legbelül
Ez túl szomorú, a szerelem e törött darabja, de vágytam rá
Valahogy
Nem lesz ennél jobb, így fagyos mosolyod lesz végzetem dísze

Bánattal teli idő
Képtelen vagyok megtörni szíved csendjét
Akármit!
Képtelen vagyok megtörni szíved csendjét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése