2011. augusztus 17., szerda

One Ok Rock - No Scared

(Félelem nélkül)

Vissza akarom hozni, sosem folytatjuk
Megszerzem valahogy, megszerzem valahogy
Az egyetlen dolgot, mit elvesztettem

Sietünk, mert közel a vég
Sietünk, mert közel a vég
Én vagyok, egy vagyok a millióból
Nem hiszem, hogy bármi is megmenthet

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Most félünk a haláltól, fellobbanó kék lángként

Ki tudod nyújtani kezed? Kiáltsd! Te kiáltsd!
Megszerzem valahogy, megszerzem valahogy
Az egyetlen dolgot, mit elvesztettem

Sietünk, mert közel a vég
Sietünk, mert közel a vég
Én vagyok, egy vagyok a millióból
Nem hiszem, hogy bármi is megmenthet

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Semmit sem hagytam neked, mit megszerezhetnél

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Most félünk a haláltól, fellobbanó kék lángként

Érintsd, érintsd, nem tudod, hogy csak most kezdődik?
Nézd, nézd, férfinak érzem magam
Törd át, törd át, muszáj megtennünk
Öld meg a hangot, talán életben maradsz

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Egyre közeledünk a kék lánghoz, mi igazi lényünk

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Semmit sem hagytam neked, mit megszerezhetnél

Ez minden, rendben leszek
Ezért hozol vissza
Ez az ár, mit meg kell fizetnem?
Most félünk a haláltól, fellobbanó kék lángként

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése