2011. augusztus 23., kedd

Big Bang - Tell Me Goodbye

(Mondj búcsút)

[G-Dragon]
Hagylak elmenni (itt van valaki...)
Hagylak elmenni (valaki)
Igen, megértettem, yeah
Még mindig oly sokat gondolkozom ezen
Felráztál engem
(Kérlek mondd, hogy van egy út)
És a fejem csak forog körbe körbe körbe körbe körbe
(Kérlek mondd, hogy van egy út)
Nem akarok elbukni
A legjobb szétzúzni
Jobb lesz ha most elmész
(Kérlek mondd, hogy van egy út)
Széttörjük, széttörjük
Vagy megcsináljuk megcsináljuk
És most elleplezzük

[Tae Yang]
Esküszöm, hog soha egyetlen pillanatig
Sem fogok fájdalmat okozni neked
Hogy megvédhesselek
Nincs más út

[Dae Sung]
Inkább hagylak elmenni
Ha szabadságot ad neked, hogy elfeledhetsz
(Mondj búcsút, mondj búcsút)

[Seung Ri]
Tudod, mikor veszted el mosolyod
Hibáztathatsz érte
Azok a szavak, és még a fény is
Nem látok semmi mást

[Tae Yang]
Baby, ez a pillanat mikor ajkaink eltávolodnak
Sosem találok nálad, nálad jobbat
(Mondj búcsút, mondj búcsút)

[Seung Ri]
Azok az ölelő kezek
(Mondj búcsút, mondj búcsút)

[Dae Sung]
Inkább hagylak elmenni
Csupán mellettem maradni nem kedvesség, baby
(Mond búcsút, mondj búcsút)

[TOP]
Igen, és ez olyan olyan
Szomorú, bár meg sem történne
Sajnálom, hogy félredoblak
De nem engedhetem, hogy
Ne legyél boldog
Nem bírok élni, ha azt látom, hogy nem kapod meg azokat a dolgokat
Amiket megérdemelsz
Baby, a részem voltál?
Hiszem, hogy fáj
Hogy ez a világ legfontosabb dolga
Érzem a fájdalmat egész testemben
Egyre nagyobb részt emészt fel bennem
Hogy hagylak elmenni
Bár csak egy lélek lenne

[Dae Sung]
Hangod, fájdalmas és tovatűnik, tovatűnik

[Seung Ri]
Teljesen eltörölt a szél, maradj, maradj

[Tae Yang]
Mindezek a dolgok, képtelen vagyok elfogadni, azokat a könnyeket, ne sírj miattam

[Dae Sung]
A te érdekedben többé nem nézek vissza

[Tae Yang]
Mondj búcsút, mondj búcsút

[Seung Ri]
Azok az ölelő kezek
(Mondj búcsút, mondj búcsút)

[Dae Sung]
Inkább hagylak elmenni
Csupán mellettem maradni nem kedvesség, baby
Mond búcsút, mondj búcsút
Mondj búcsút

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése