2011. augusztus 17., szerda

2ne1 - In the Club

(A klubban)

Uh uh uh uh uh uh uh
Uh uh uh uh uh uh uh

Most próbálom levakarni magamról illatod
Most próbálom elfelejteni érintésed
Miért kellett ezt tenned?
Ezek után képtelen vagyok elhinni, hogy te voltál az a kedves srác...

Most életem után kutatok
Most találkozom a barátaimmal
Világos, hogy hazudtál
Már megint bolond voltam
Voltak kétségeim, hogy igaz-e

Fogom az össze ígéretet
A kicsinyes szokásokat, az apró emlékeket
És elégetem mindet
Eldobom bennem élő éned, hogy végre aludhassak
Az a kép mi benned él rólam, nem létezik többé

A klubban ma éjjel vele
A klubban, kihozom magamból a legjobbat
A klubban, kérlek öleld fájó sebeim
Csak erre az éjszakára, képes leszek elfelejtkezni rólad

Látom csodás táncod, a lámpafényben
Kezed az első lány derekára teszed, kit meglátsz
Elegem van, ki akarok jutni innen
Miért jönnek elő emlékeim rólad újra és újra?
Nem vagyok jól

Fogom az össze ígéretet
A kicsinyes szokásokat, az apró emlékeket
És elégetem mindet
Eldobom bennem élő éned, hogy végre aludhassak
Az a kép mi benned él rólam, nem létezik többé

A klubban ma éjjel vele
A klubban, kihozom magamból a legjobbat
A klubban ahogy lefekszel azzal a lánnyal először
Könnyen szerelemre találok

A klubban ma éjjel vele
A klubban, kihozom magamból a legjobbat
A klubban, kérlek öleld fájó sebeim
Csak erre az éjszakára, képes leszek elfelejtkezni rólad

Mikor ez az éj elmúlik
Egyedül maradok szobámban
Sírok akár egy bolond
Még mindig téged látlak álmaimban
Most elengedlek
Ne keress többé

A klubban ma éjjel vele
A klubban, kihozom magamból a legjobbat
A klubban ahogy lefekszel azzal a lánnyal először
Könnyen szerelemre találok

A klubban ma éjjel vele
A klubban, kihozom magamból a legjobbat
A klubban, kérlek öleld fájó sebeim
Csak erre az éjszakára, képes leszek elfelejtkezni rólad

A klubban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése