2011. július 7., csütörtök

Versailles - Faith & Decision

(Hűség & Elszántság)

A forró levegő csillogásában egy árny tűnik fel
Még az időnek sincs múltja, se jövője

A mennydörgés hangja a fájdalmat játssza
Az égen aznap visszhangzott

Örökké a szívünk mélyén maradsz
Változatlanul ugyanúgy mosolyogsz
Erőssé válik az az érzés, amikor felébredek egy álomból
Most egy ígéretet váltottunk

A világegyetem születése, az élet terjedése
Az érzések lélekvándorlása, egy makacs szerelem

És a seb egyre csak az idő kerekének labirintusába tart
Egyenesen a sötétségbe
A fény távozni akar eme test számtalan kijáratán
Amíg egy vörös rózsává nem változik

Elnyel engem a végzet, a szél egyre fagyosabb
Visszatartanak, amikor küzdeni akarok

A teljes virágzáshoz erővel
Természetesen elképzelünk egy álmot
Ahol a szemek nem sírhatnak
A jelentéktelen vér még mindig árnyékokba folyik
Aki megmutatta az agyarakat
Soha nem akarokszomorú arcot látni

A szép világot, amiben a lepke száll, mutatta a kék kristály
Mert bízok abban, hogy egy döntést hoztam

Az örökkévalóságban leszek minden rózsa neked
Békéért fogsz játszani velem a dalban

Az örökkévalóságban leszek minden rózsa neked
Békéért fogsz játszani velem a dalban
Az örökkévalóságban leszek minden rózsa neked

Az érzelmek nélküli időben
Áldottnak érzem magam, amit folytatok
Értékelem az én rideg és odaígért életem

Ah ... ha egy utolsó kívánság valóra válhatna
Ez a hang érjen el téged

Ökölbe szorított kezemmel védtem ezt az értékes világot
Mert úgy tűnik, hogy a végéhez közeledik
Elfogadtam a vért a vörös rózsák emlékeiben
És a valóság tengere felé váljanak igazzá

Így azon a helyen, mit egy álomban láttunk
Énekelj velünk barátom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése