2011. július 20., szerda

Rebecca Lavelle - Don't Judge

(Ne Bírálj)

Ne bírálj – ne higgy annak, amit látsz
Ne bírálj – ez meglehetősen sok számomra
Belül – ezt nehéz tisztázni
Belül – igen, érzem a félelmet
Keresem az utam, keresem az utam

Egyedül is képes vagyok rá
Keresem az utam, keresem az utam
De itt annyi - annyi mondandó van még
Keresem az utam…

Érzem – de az érzés nyers
Érzem – és újra magányos vagyok
Remélem – azt, hogy túlélem
Remélem – nehéz életben maradni
Keresem az utam, keresem az utam

De egyedül is képes vagyok rá
Keresem az utam, Keresem az utam
De itt annyi – annyi mondandó van még
Keresem az utam…

Választok – a nehezebb úton megyek
Választok – ez minden, amit tudok
Sötét, és látni akarom a fényt
Sötét, és azt akarom tenni, ami helyes
Keresem az utam, keresem az utam

Keresem az utam, keresem az utam
Keresem az utam, keresem az utam

Ne bírálj – ne higgy annak, amit látsz
Megtalálom az utam, megtalálom az utam
Ne bírálj – ez itt meglehetősen sok a számomra
Keresem az utam, keresem az utam

Keresem az utam, keresem az utam
Egy hosszú, hosszú, hosszú út
Keresem az utam, keresem az utam
Felfedezni az álmaim

Keresem az utam, keresem az utam
Keresni az utam
Keresem az utam, keresem az utam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése