2011. július 11., hétfő

Radwimps - Order Made

(Rendelésre készült)

Valaki biztosan megkérdezett,
Valahol, mielőtt még megszülettem volna
"Megmutathatom neked a múltat vagy a jövőt
Melyiket? Melyiket választod?"

Én biztos a múltat választottam,
Így lett belőlem kedves ember,
Ahelyett, hogy erőssé váltam volna.
Így tudom, mik is azok az emlékek."

Tehát, hogy haladjunk, az a valaki azt mondta nekem,
"Adok neked karokat, lábakat, szájakat,
Füleket, szemeket,
szíveket, melleket és orrlyukakat, mindet párban,
Hát nem jó? Hát nem jó?"

De volt egy Kérésem
Azt mondtam, jobb volna csak egy száj,
Így nem tudnék veszekedni magammal,
És csak egy embert csókolhatnék"

Felejteni akarok, de nem tudok,
Hogy hívod ezt az érzést?

Kissé csalódottan, de újra megszólalt,
"Tudod, mind közül a legfontosabbak a szívek,
Így tettem egyet mellkasod mindkét oldalára,
Hát nem jó? Hát nem jó?"

De volt egy újabb kívánságom,
"Tényleg nagyon sajnálom...
De nincs szükségem szívre a jobb oldalamon,
Kérlek bocsásd meg önző kéréseim."

Így mikor rátalálok a szerelmemre,
És először megölelhetem,
Csak akkor érzem majd a két szívet,
Ahogy mindkét oldalon egy-egy dobog

A bal az enyém, a jobb a tiéd
A bal a tiéd, a jobb az enyém
Így mikor egyedül vagyok, mindig hiányérzetem lesz
És ezért képtelen leszek egyedül élni

Felejteni akarok, de nem tudok,
Hogy hívod ezt az érzést?
Mellkasom nyugtalan, emlékeket ébreszt bennem
Hogy hívod ezt az érzést?

"Hogy el ne felejtsem, beszéljünk még egy dologról,
Szeretnéd, hogy adjak könnyeket?
Sosem lenne bajod nélkülük, de
Vannak emberek akik nem akarják, azt mondják, csak kellemetlenség
Mi legyen? Mi legyen?"

Végül azt mondtam, szeretném őket
Így megérthetem mit jelent...valami számomra kedves
Megérthetem a fontosság jelentését

"Jó, ha már itt vagyunk, válaszd ki a könny ízét
Amilyenre szeretnéd, megtennéd?
Legyen savanyú, legyen sós,
Legyen fűszeres, legyen édes
Válaszd ki melyiket szeretnéd leginkább
Melyiket? Melyiket?"

"Minden belekerült, ahogy kérted, igaz?
Így, hullasd keserű könnyeid, hadd lássam arcod, viseld büszkén"

"Nagyon szépen köszönöm, őszintén
Megnehezítettem a dolgod
Lehet még egy kérdésem?
Találkoztunk már valahol?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése