2011. július 22., péntek

Radwimps - Keitai Denwa

(Mobiltelefon)

Mint mindig, mobillal a zsebemben,
Ma kicsit kimozdulok,
De sosem jön hívás attól a személytől.

Olyan mintha maga a magány lenne zsebemben,
Hát, ez vagyok én.

Gondoltam rá, hogy elhajítom a mobilom, csak úgy,
De a bejegyzések és nevek a telefonkönyvben...

Úgy érzem élek, ha a barátaimat magammal cipelem,
Hát, ilyen fura vagyok.

Úgy érzem többé semmit sem értek,
Hirtelen egyedül akarok lenni.

Így kikapcsolom, jóéjt kívánok magamnak.

Ha csak ez az egy dolog nem létezne, még egy napig folytathatnám életem,
Anélkül, hogy folyton emlékeztetne rá, mennyire magányos vagyok.

De mivel létezik,
Megvan a helyem valaki más zsebében még ma is.

Szabadidőmben,
Időnként rápillantok a mobilomra,
Visszateszem, az a harc, az az ígéret mind itt van.

Úgy érzem élek, ha egész történetem magammal cipelem,
Hát, ez vagyok én.

Mindezek tetejébe,
Szórakozottan keresgélek a telefonkönyvben,
Vannak nevek, miket nem hívhatok vissza, bármi is történjen.

Mintha jobban megértene engem, mint én saját magamat,
Ez a fura doboz, ez...

Úgy érzem többé semmit sem értek,
Csak egymagam akarok lenni.

Így kikapcsolom, "Hazaértem" mondom magamnak.

Ha csak ez az egy dolog nem létezne, még egy napig folytathatnám életem,
Anélkül, hogy folyton emlékeztetne rá, hogy nem vagy itt.

De mivel létezik,
Még a nem túl fontos emlékek is,
Felejthetetlenül tovább léteznek.

Mindezek után, mindezek miatt,
Mint mindig, mobillal zsebemben,
Ma kicsit kimozdulok.

Még csak nem is láthatlak,
Még csak nem is hallhatlak,
De valahogy furcsamód összetartozunk.

Láthatatlan fonalakkal összekötve,
Abban ma is élem életem,
Abban ma is kutatok.

Ha csak ez az egy dolog nem létezne,
A tény, hogy ma sem vagy itt,
A tény, hogy egyszer összetartoztunk,
A tény, hogy mellettem voltál,

Mindezek a dolgok,
Minden mi én és mi te vagyunk,
Félretehetetlen,
Felejthetetlen.

De mivel létezik,
Mivel egy ilyen dolog létezik,
Ha csak egy kicsit is de biztos lehetek benne,
Hogy ma bárhol is legyél,

Abban van egy hely ahova tartozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése