2011. július 22., péntek

Radwimps - Iin desuka?

(Jó ez így?)

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakinek ennyire hiszek?

Kedvenc ételem a rántott csirke,
Oh, és anyukám otthoni csirkéje ankake szósszal.
De egyikük sem nyerne, egyikük sem veled szemben.
Ha te lennél az étel, akkor 50 adag donburi-ra lenne szükségem,
Ha ezt mondanám, valami olyasmit mondanál, hogy "hát akkor, próbáljuk ki".
De ez az egész csak egy metafora volt.
Ha ezt mondanád nekem, mivel férfi vagyok,
Mivel Furano hideg, mivel szeretlek,
Mivel azt akarom, hogy legalább egy kicsit megérts...
Ami azt illeti, nem úgy értettem, hogy "étel",
Szóval ne haragudj, oké?

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakinek ennyire hiszek?

Ez jó így, ez jó így, ha őt választottad.
Ez jó így, ez jó így, ha ezt az utat választottad.

Kíváncsi lennék hányszor ríkattalak meg?
És ezzel összemérve, hányszor tudtam mosolyt csalni arcodra?

Ráadásul, te képes vagy ezt a kettőt kombinálni,
Mikor örömödben sírsz, így elvesztettem a fonalat.

Ismételgetnem kéne, hogy "Sajnálom" és "Köszönöm",
Az arány egy csinos egyenlő 50-50.
De ha tegyük fel, mindkettőt 999, 999-szer mondanám,
Akkor ha eljönne az utolsó pillanatom,
Biztosan a "Köszönöm" nyerne.
Biztosan eléri ezt az egymilliós határt.
Mert, mert, mer', mer', mer',
Az utolsó szó mit életemben neked mondok a "Köszönöm" lesz.

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy ennyire pofára esek?

Ez jó így, ez jó így, ha rá vágysz.
Ez jó így, ez jó így, ha erre az útra vágysz.

Mikor a veled töltött idő értelmét kerestem,
a válasz a holnap túlélése volt.
Mikor a holnap túlélésének értelmét kerestem,
A válasz az volt, hogy veled legyek.

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakinek ennyire hiszek?

Ez jó így, ez jó így, ha őt szereted.
Ez jó így, ez jó így...

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakinek ennyire hiszek?

Ez jó így, ez jó így, ha őt választottad.
Ez jó így, ez jó így, inkább járd a saját utad.

Jó ez így? Jó ez így?
Jó ez így nekem, hogy valakit ennyire szeretek?
Ez jó így, ez jó így, ha őt választottad.
Ez jó így, ez jó így, ha őt szereted.
Ez jó így, ez jó így, ha rá vágysz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése