2011. július 22., péntek

Radwimps - Futarigoto

(Csak mi ketten)

Hol is kezdjem? Hogy írjam le ezt az egyedi érzést?
Talán eltart egy ideig, de megteszem amit tudok.
Isten biztos meglepődött, hogy milyen jól sikerültél,
Az emberek nem lettek olyanok, mint te.
Oly gyönyörű vagy, mintha tied lenne az évszázad mutációja.

És anyád és apád,
Érzéseik oly közel álltak egymáshoz, szívük talán össze is ütközött.
De most, a idő múlásának köszönhetően, még csak egymásra sem néznek többé.
Sosem fogod hallani, hogy azt mondják "Üdv itthon" újra.
Figyeled őket, könnyes szemekkel és azt mondod,

"Életem bizonyítja szerelmüket. Itt egy árva hazugság sincs, ugye?
Kérlek, mondd...
Ha többé nincs köztük szerelem, az egész életem hazugsággá válik...
Könyörgöm ne váljon az idő hazugsággá."

Nos, te vagy a fény, mely köti őket eddig tett ígéreteikhez.
Remegő hangon azt mondod "Anya, Apa",
És könnyeid melyek őket figyelik, kettejüktől kaptad,
Fele fele arányban.

Azt mondod képtelen vagy hinni a csodában, hogy erre a világra jöttél.
Azt mondod képtelen vagy hinni a csodában, hogy te és én találkoztunk.

Ugyanott lukasztottuk ki fülünket, de a tiéd sokkal jobban mutat.
Kíváncsi vagyok, hogy egy nap majd én is ragyogni fogok-e?
És megtanulom-e szeretni a világot ahogy te?
Még ha szívem meg is szakad, és meghalok, elrohadok,
Utolsó pillanatomban, úgy akarom látni a világot ahogy te láttad.

Már eldöntöttem, hogy egy ágyban alszunk, akkor is ha már 50 évesek leszünk.
Talán ha fogjuk egymás kezét, eggyé válunk és hátralevő életünkben nem válunk el többé.
Hagyd, hogy így álmodozzak, mintha soha nem ébrednénk fel.
De akkor megint csak "álom"-nak hívjuk majd, mert felébredtünk, igaz?
Akkor hadd hívjam máshogy.

Lehet a neved "szere" és lehet a nevem "lem".
Akkor úgy tűnik majd, hogy sosem válunk el.
Majd egy nap írok erről egy dalt

Az emberek csak azt akarják mondani, hogy találkozásunk igazi csoda volt,
Mikor a valóságban semmiféle csoda nem történik ezen a bolgón, ami egy csodából született.

Még ha ez csak asztrológia vagy egy szerencsétlen év is,
Vagy a Jupiterről származom, te pedig a Mars-ról.
Nem számít mit mondasz,
Én a Földről származom. És még ha a Jupiterről is jöttem,
Te csak egy bolygóval távolabbról.
Használni fogom az enyém, egyszer az életben itt.

Hinni akarok a csodában, hogy te és én találkoztunk.
Nos, bármi is legyen, köszönöm.

Azt mondod, ez édes, az gyönyörű,
Mert ez egy csoda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése