2011. július 24., vasárnap

One ok rock - Wherever You Are

(Bárhol is légy)

Azt mondom neked
Halkan suttogva
Ma éjjel, ma éjjel
Te vagy az én angyalom

Szeretlek
Két ember eggyé válik
Ma éjjel, ma éjjel
Csak azt mondom...

Bárhol is légy, mindig mosolyt csalok arcodra
Bárhol is légy, mindig melletted vagyok
Bármit is mondj, irántad való érzéseim
Most megígérem, "örökké" tartanak...

Nincs szükségem okokra
Csak téged akarlak, baby
Rendben, rendben
Nap nap után

Az ezelőtti hosszú idő örökké
Valahogy örökké velem
Míg meg nem halunk, maradj velem
Folytatjuk...

Bárhol is légy, mindig mosolyt csalok arcodra
Bárhol is légy, mindig melletted vagyok
Bármit is mondj, irántad való érzéseim
Most megígérem, "örökké" tartanak...

Bárhol is légy, mindig mosolyt csalok arcodra
Bárhol is légy, mindig melletted vagyok
Bármit is mondj, irántad való érzéseim
Most megígérem, "örökké" tartanak...

Az a nap mikor találkoztunk, mindkettőnk legfontosabb emléké válik, igaz?
És a nap melyet mának hívunk, mindkettőnk második legfontosabb emlékévé válik, igaz?

Az, kit tiszta szívemből szeretni tudok
A szívemnek legkedvesebb személy
Szerelmem közepén, itt lesz szívem örökké

Bárhol is légy, mindig mosolyt csalok arcodra
Bárhol is légy, mindig melletted vagyok
Bármit is mondj, irántad való érzéseim
Most megígérem, "örökké" tartanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése