2011. július 18., hétfő

One Ok Rock - Kanzen Kankaku Dreamer

(Tökéletes érzékű álmodó)

Tehát most jött el az időm.
Kezdődik a játékod, ver még a szívem?
Az elmúlt idő semmit sem jelent számunkra, nem elég!
Jobban fogjuk csinálni, vagy legalább tovább maradunk talpon.
Mondd "Nem végezhetjük itt be, míg nem elég!"

Nincs semmi logika, csak hazugságok.
Mindig mikor eszemnél vagyok, csak magamat adom.
Ez magabiztosság és bizonytalanság keveréke,
Gyenge és erős egyszerre.

Ez a saját ítéletem! Nincs mit mondanom!
Ha lenne, rögtön kimondanám!
"Tökéletes érzékű álmodó"
A nevem
Nos, mondod? Nos, mondd!
Ha van bármi kérdésed,
Később meghallgatom,
Csak tarts ki!

Igen, mikor tűzben égek
Mikor magasra emelkedem
Látsz odakint ahogy várok a következő esélyünkre?
Meg fogjuk csinálni, ez nem elég, vagy legalább tovább talpon maradunk.
Mondd "Nem végezhetjük itt be, míg nem elég!"

Egy megrögzött bűnöző vagyok?
Vagy egy okos bűnöző?
Nem, nem, nem
Én mindig amolyan hézagpótló srác voltam, akinek semmi kreativitása sincs,
Vagy egyénisége, akihez valamilyen vélemény vagy elképzelés tartozna.

Ez a saját ítéletem! Nincs mit mondanom!
Ha lenne, rögtön kimondanám!
"Tökéletes érzékű álmodó"
A nevem
Nos, mondod? Nos, mondd!
Tudod én vagyok az első!

Hogy is van ez?
Erre nem számítottál, igaz?
Biztos hezitálsz, összezavarodtál.
És most visszavonulnál.
Aztán evakuálnál?
Oh, yeah!

Ez az én "Tökéletes érzékű álmodó-szerű" álmom.
Nem érdekel ki akar visszatartani.
Mert elég sok magas fal és mély sötétség van
Szemeim előtt.
Mostantól áttörök rajtuk!

"Tökéletes érzékű álmodó"

Mikor tűzben égek
Mikor magasra emelkedem
Látsz odakint?
Nem elég! Nem elég!


1 megjegyzés: