2011. július 7., csütörtök

LAB. THE BASEMENT - Sentimental Suicide

Szentimentális öngyilkosság

Találtam egy kutyát
Tegnap éjszaka
Egészen aranyos
De nagy lármát csap
Megsimogattam a fejét, nyáladzva ugatott
Szenténekként visszhangzott
Egy kicsit ideges lettem
Végül meg kellett nevelnem
Oldalba ütögettem, amíg csak ugatott

Nevelem a kutyám
Ez lett a hobbim
Jó fiú, azt ugatja „Bocsáss meg!”
Koszos, de lelkesen csóválja farkát
Tűzbe menne értem

Szentimentális öngyilkosság
Boldogságban ölt testet, az áldozat felett lebeg

Isten áldja szereteted!

Szentimentális öngyilkosság
Boldogságban ölt testet, az áldozat felett lebeg
Megtanultam a vidámságot és hasonlókat, a Bibliához láncolva, elégek,

Viszlát

Elvesztettem a kutyám
Tegnap éjszaka
Szirénaszó és virágoskert
Kissé lehetetlennek tűnik ebben a fürge világban

Kinyitottam az ablakot
Felnevettem
Ráharaptam
Nyelvemre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése