2011. július 17., vasárnap

The GazettE - Akai One Piece

(Egy vörös darab)

Végtelenül önző vagyok.
Számomra nem léteznek szabályok.
Senki sem hibáztat engem,
Mert királynőnek képzelem magam, talán talán talán.
Sok srác flörtöl velem,
De van egy kedvencem.

Ez életem első és egyetlen szerelme.
Sikert hozhat csalárdságom.
De, de valójában, igazán ügyetlen ember vagyok.

Gyere el hozzám, magamba bolondítalak.
Ébredés után olyan cuki fejet vág.
A vörös csipkés ruhám az egyetlen amivel kérkedhetek.
Kihúzza magát a jól irányított bűnügyi eset alól, mint egy kutya.

Fájdalmas, sötét és szerettelek!
Fájdalmas, fájdalmas, fájdalmas, oly fájdalmas!

A mega mega baszásom.
Merev eszményeid vannak így óvatosnak kell lenned a vonzerőmmel.
Ez az idő jó lehet evésre.
Testem dohányfüstös és önzően csinálom.

Játszottam a királynőt, de én csak "nőnemű"vagyok.
Édes kis kacérkodásos vagy a masszív mellkas és szemek csak egy sebhely lesznek és olvadnak olvadnak.
Boldog akarok lenni. Boldog akarok lenni.
Lassan megutáltam magam.
Az emberek azt mondták egy rosz ember voltam,
Így nagyon megundorodtam magamtól.

Csak sajnálkozást hagyok gyötrelmes életemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése