2011. július 18., hétfő

Exist Trace - Resonance

(Rezonancia)

Annak ellenére, hogy megkaptam, elégedetlen voltam, megint elhagytam.
A függöny le volt szakítva és a földön hevert, csöngess kételyek nélkül!

Hányat fogok ellopni míg elégedett nem leszek? Megjósolni sem tudom
Elmondom okát neked, neked ki oly bizonytalan vagy.

A szabadság egy édes, halovány dolog, akár egy illúzió,
Egy korlátlan, lehetetlen dolog, amibe teljesen beleszerettem.

Ezen az elzárt világon, nincs olyan dolog, mint a tökéletesség,
Így elfogadtam ezt a kiválasztott, fontos ellenállást.

Annak amit megkaptam két mosolygó arca volt,
Egy szeretni való, ocsmány pofa és továbbra is lesben áll.

A szabadság egy édes, halovány dolog, akár egy illúzió,
Egy korlátlan, lehetetlen dolog, amibe teljesen beleszerettem.

Ezen az elzárt világon, nincs olyan dolog, mint a tökéletesség,
Így elfogadtam ezt a kiválasztott, fontos ellenállást.

Ebben a nyugalomban, mi körbevesz, mintha fogoly lennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése