2011. július 22., péntek

Breakerz - Positive Blue

(Pozitív Kék)

Állítólag egyek voltunk
Hittem a közös jövőnkben, de elrabolták tőlem
Még a te hosszan tartó illatod is úgy tűnik, mintha semmivé foszlana sóhajaimmal

Az igazság az, ráébredtem, nincs kit hibáztatni,
De mialatt képtelenek voltunk őszintén megérteni egymást
Elveszítettük őket... a közös napjainkat

Maradok...
Továbblépés nélkül,
Felejtés nélkül,
Nem mozdulok
Maradok...
Az ég, melyre felpillantottam
Oly gyűlölni valóan kék volt,
Hogy könnyeim hullottak

Egymagam lenni magányos
És mégis, mikor együtt vagyunk, csak marakodunk
Ennek ellenére, mikor rád gondolok, szívem csak mosolyt tud festeni

Még ha ez csak egy hazugság is, elfogadtam volna "Mert gyűlöllek."
De ehelyett azt mondtad "Köszönöm, boldog voltam."

Maradok...
Továbblépés nélkül,
Felejtés nélkül,
Itt vagyok
Maradok...
Az égen, melyre felpillantottam
A fekete felhők zokogni kezdtek
Helyettem

Maradok...
Továbblépés nélkül,
Felejtés nélkül,
Itt voltam
Maradok...
Ha átnézek vállaim fölött
Látlak mosolyogni
És integetni kezeddel
Maradok...
Az ég, melyre felpillantottam
Abbahagyta a zuhogást
Kiderült és kristálytisztává vált
Maradok...
Anélkül, hogy eldobnám, amink volt
Felejtés nélkül,
Tovább fogok haladni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése