2011. július 17., vasárnap

Aliene Ma'riage - Shimobe

Isten szolgája

Nekem is csapdát állított az isten, kelepcébe csalt
Tiszta, édes méz csöpögött tenyerembe
Becsuktam szemem
Visszatartottam lélegzetem
Lassan
Megittam

Zavaros színkavalkád borít be mindent
Szolga vagyok, megbüntetnek...

Torkom kiszárad
Bolyongok, vizet keresek
Még mindig a sötétségben
Látásom homályos
Bolyongok, keresem a fényt
Őrült, halálos dallam visszhangzik

Megrohamoz a féktelen hangsor
Szolga vagyok, megbüntetnek...

Szétterjed a méreg
Bolyongok, vizet keresek
Még mindig a sötétségben
Látásom homályos
Remegő szívem elígérkezett
Az elkerülhetetlen vágyhoz...

Engedelmeskedni
Szétterjed a méreg
Fájdalmasan virító bohóc
Isten szolgája, ez vagyok
Mivel vörös vérrel festettek be

Gyász:
A fájdalom
A szomorúság
A festett vér
A tragédia
Az elszigeteltség
A kőszívűség
A kegyetlenség
A gyűlölet
A virágzás
A reményvesztettség
Az elválás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése