2011. július 29., péntek

2ne1 - Ugly

[CL]
Próbálok ragyogóan mosolyogni, de
Nem szívesen.
Nem vagyok csinos, nem vagyok gyönyörű
Oh oh oh oh

[BOM]
Próbálok énekelni, de
Senki sem hallgat meg.
Nem vagyok csinos, nem vagyok gyönyörű
Oh oh oh oh

[DARA]
Miért vagyok ilyen csúnya?
Mit kéne tennem, hogy olyín ragyogóan mosolyogjak ahogy te?

[MINZY]
Megint mérges leszek, miért nem lehetek tökéletes?
Egyszerűen csúnya külsőm hibáztatom ebben a törött tükörben.

[BOM]
Ne nézz rám, gyűlölöm most ezt az érzést.
El akarok rejtőzni valahol, el akarok szökni.
Ez a világ hazugságokkal teli.

[CL]
Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, hogy csinos vagyok.

Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, mert tudom, hogy csúnya vagyok.

[MINZY]
Ne mondd, hogy megértesz oly könnyen,
Csúnya és görbe szívem talán még neheztelne is rád.

[BOM]
Ne kényszeríts rá, hogy beszélgessek, nem én vagyok a te embered.
A hideg tövisek leereszkedő tekintetedben megfojtanak.

[MINZY]
Ne gyere közelebb, nem akarom, hogy aggódj értem.
El akarok menni valahová, kiáltani akarok.
Ez a világ hazugságokkal teli.

[CL]
Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, hogy csinos vagyok.

Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, mert tudom, hogy csúnya vagyok.

[DARA]
Teljesen egyedül,
Teljesen egyedül vagyok.

Nincs olyan dolog, mint a melegség,
Senki sincs mellettem.

Teljesen egyedül,
Teljesen egyedül vagyok,
Mindig teljesen egyedül vagyok.

Nincs olyan dolog, mint a melegség,
Mellettem, senki sincs ki átölelne.

[CL]
Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, hogy csinos vagyok.

Azt hiszem csúnya vagyok,
És senki sem akar szeretni.
Mint ő, csinos akarok lenni, csinos akarok lenni.
Ne hazudj nekem, mert tudom, hogy csúnya vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése