2011. július 29., péntek

2ne1 - Hate You

(Gyűlöllek)

[CL]
Te tényleg nagyon gáz vagy,
Egy okot sem tudok, amiért látni szeretnélek.
Ez a világ tele van hozzád hasonló srácokkal,
Te g-g-gáz vagy.
Számtalan hibád van,
Hogy ennek ellenére szeresselek,
Csak időpazarlás.

Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled
Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled

[Minzy]
Emlékeimben amikben szerepelsz,
Folyton csak rád vártam.
Nem számít hányszor volnék elnéző, és elnéző, sosem érne véget,
Hallani akartam, hogy "Szeretlek".
Közömbös szerelmedbe,
Lassan belefáradtam.

[BOM]
Szörnyű érzés, hogy minden büszkeségem eldobtam,
Szomorú vagyok, csak ennyit érnék?
Aggódom, most a 8 betűs szó miatt, S-Z-E-R-E-L-E-M.
Félek, nevetséges vagy.

[CL]
Te tényleg nagyon gáz vagy,
Egy okot sem tudok, amiért látni szeretnélek.
Ez a világ tele van hozzád hasonló srácokkal,
Te g-g-gáz vagy.
Számtalan hibád van,
Hogy ennek ellenére szeresselek,
Csak időpazarlás.

Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled
Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled

[DARA]
Kimondott szavaid fele hazugság,
Nem számít hányszor csapnál, csapnál be, sosem érne véget.
Egy nap te is,
Találkozol majd egy hozzád hasonló csajjal,
Ha egyszer érzed a fájdalmat, tudni fogod hogyan érzek.

[BOM]
Szörnyű érzés, sosem léteztek hősök,
Boldog véggel, Túl naiv voltam, akár egy bolond?
Mióta kiismertelek, a dolgok kezdenek jóra fordulni,
Elmegyek, igazán gáz vagy.

[CL]
Te tényleg nagyon gáz vagy,
Egy okot sem tudok, amiért látni szeretnélek.
Ez a világ tele van hozzád hasonló srácokkal,
Te g-g-gáz vagy.
Számtalan hibád van,
Hogy ennek ellenére szeresselek,
Csak időpazarlás.

Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled
Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled

[MINZY]
Elégedett vagyok
[CL]
Sokkal jobban érzem magam
[MINZY]
Csontig hatolva, minden hozzád kötődő emlékem kitöröltem
[BOM]
Elégedett vagyok
[DARA]
Sokkal jobban érzem magam
[BOM]
Csontig hatolva, minden hozzád kötődő emlékem kitöröltem

[CL]
Te tényleg nagyon gáz vagy,
Egy okot sem tudok, amiért látni szeretnélek.
Ez a világ tele van hozzád hasonló srácokkal,
Te g-g-gáz vagy.
Számtalan hibád van,
Hogy ennek ellenére szeresselek,
Csak időpazarlás.

Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled
Gyűlöllek eh eh eh eh eh
Jól megvagyok nélküled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése