2011. június 20., hétfő

Versailles - Love will be born again

(A szerelem újjászületik)

Az idő sír a kicsi szívedben
Ez megállítja az időnket és az álmaimat
Látod a könnyektől nedves szemeidet
Amikor a lelked elhagyja testedet?
Igen, ekkorra már idekint vagy

Sokszor
A szerelem újjászületik
Mindig visszatér a bánat legmélyéről
Amíg szembe nem kerülsz az igazsággal
És lassan sétálsz velem a szokott úton

Én veled leszek
Azelőtt így soha nem szerettem senkit
Bármikor, mindenkor
Veled akarok maradni
Nem akarok elköszönni
Félek, hogy elvesztem szerelmedet
Soha nem tudtam nélküled élni
De az én időm ezt soha nem bocsátja meg

Nem értettem, hogy miért szorul össze a szívem
És te nem tudtad elhagyni a lelkem
A szerelmed ugyanaz maradt
Hallani a hangot, ami a jövőből visszhangzik
Sírni fogsz majd az érzések okozta szenvedéstől
Mindenképp megtartom ezt a szerelmet és Téged

Mindig
A szerelem újjászületik
Mindig visszatér a távoli bánatból
Amíg szembe nem kerülsz az igazsággal
És lassan sétálsz velem, mint mindig

Én veled leszek
Nem számít, mennyi idő telik el, szeretlek Téged
Bármikor, mindenkor
Veled akarok lenni
Nem akarok elköszönni
Félek, hogy elvesztem szerelmedet
Soha nem tudtam nélküled élni
Örökké
Szükségem van a szerelmedre
Azelőtt így soha nem szerettem senkit
A mosolyod, a lelked, kérlek még egyszer!
Nem tudtam azt mondani, hogy szeretlek
A fájdalom, hogy elvesztettem, akit szerettem
Soha nem feledem a megszokott utat Veled
Az idő múlik

(Megjegyz.: Imádom, amikor Kamijora rájön a romantikázhatnék <3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése