2011. június 9., csütörtök

Radwimps - Kyoshinsho


Örülök, hogy csak ez a két szemem van
Mert ha láthatnám a világ minden bánatát
Nem lennék képes tovább élni
A világ oly gyönyörűen vált undorítóvá

Az emberek elméje még mindig megbomlik?
A világ oly hatalmas, de az emberek még mindig annyira kötözködőek
Erre és arra mutatnak, mindennel bajuk van
Csupán a saját bánatom is bőven elég

Ha nem láthatom, ha nem csinálhatom,
Csak fogd a tűdet és fűzd be
Állítsd meg, varrd össze őket
Végül mutass meg nekem mindent

"Azért hogy az egy egy legyen, ma én is,
Elengedek 99-et a 100-ból, hogy jól éljen"
Nem rémlik, hogy azzal mentegetőztem volna, hogy taníts meg erre
Csak, figyelj - csak fogd már be, Iván a bolond

A világ nézőpontjából
Nem számít mekkora badarság a jelen, amit mondasz
"Vannak nálad rosszabb emberek" - Most örülnünk kéne?
A saját bánatom is komor

Ha nem sírhatok, ha nem tehetem meg
Akkor kimetszem könnymirigyeimet
És mikor megszületek, mielőtt elvágnák köldökzsinórom
Talán számat is letépik

A bánat és szenvedés idején
Nem kéne mosolyognom, mintha semmi baj nem lenne
Még ha nem is tehetem meg, nem nagy ügy
Csupán többé nem lehetek önmagam

Ma is, mint mindig, életek tűnnek el itt, ott és mindenhol
Mégis, nem számít merre visz utam, nem válok rossz emberré

És van egy határa a gyönyörű dolgok iránti szeretetnek, nem viccelek
"A világ bámulatos!" - nos, ez ostobaság

Tudom, hogy nagyon elfoglalt vagy,
De főnök, még mindig a felhőkön állsz és osztod az igét
Leszidod a gyerekeket a csínytevéseikért, de ez a te felelősséged

Öklödet emeled, nagy bátorságodban
Kérlek, tégy valamit, mire készülsz?
Csak tedd amit akarsz

Ha tilos látnom, ha nem tehetem
Ragaszd össze szemhéjaim
Talán megtörténik mikor megszületek, mielőtt elvágnák köldökzsinórom
Ha még lázadni akarnék mikor idáig jutunk

Mikor boldog és lelkes vagyok
Egy pillanat alatt semmivé foszlik
Még ha ez nem is olyan, én is hamar elfelejtem
Mert csak ez a két szemem van

Örülök, hogy csak ez a két fülem van
Mert ha hallhatnám a világ minden kiáltását
Nem lennék képes tovább lélegezni
A funkció ami engedi, hogy boldog legyek már teljesen

Tele, tele, tele, tele
Tele, tele, tele, tele

Ha tilos látnom és ha hallom
Akkor a következő generációnak
A terhesség alatt, a születés előtt
Megszereznék minden kijáratot ami a világba vezet

És bezárnám, eltorlaszolnám mindet teljesen
Mert megvédelek
Hagyom, hogy megszökj innen, és nem hagyom, hogy azok a szemek
Egyetlen könnycseppet is hullassanak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése