2011. június 15., szerda

LM.C - Yasha Hime

Kísértet hercegnő

Kezed által megigézve sétálok, így nem tévedek el.
Kabócák dala festi a nyári fesztiválok színeit.
A hőség folytogat, az obi meglazul.
A Hold is elolvad, egy baljóslatú fülledt éjszakán .

Másodjára ki merem mondani a szavakat, melyekkel elhívlak.
Bosszantó két hét után, a beleegyezés.
Felzaklat a csókokat váltó tömeg látványa...
Ahogy kerülöd tekintetem, tökéletes sokatmondó jelnek veszem.

Még a kibírhatatlan tortúra sem válik unalmassá,
Nincs kellemetlen érzés.
Olyasmiket mondtam, "Zavarba ejtő...", pedig valójában nem vagyok ilyen.

Tekintetem az éjszakai égre emelem, ahol
Szirmok szállnak, eltakarva egymást egy pillanatra,
Ezen a múlandó világon.

Hol szívem fellobban testemben, de nem lelkemben.
Egyéjszakás kaland, hamarosan a fesztivál véget vet neki.
Pillantásaid észrevétlenek, kezeink továbbra is szorosan összefonódnak.

Sok nyíl repül, anélkül, hogy észrevennék egymást.
Minden felvilágosodás felé vezető tett mellékes körülmény,
Az "érzések" komikusak és így a fesztivál zenekara.

Egy furcsa hulló csillagnak tűnik, ami nem váltja valóra vágyainkat.
Félbeszakítom e szavakat, hogy hullathassam könnyeim.

Köszöntöm az évszakot, mikor a halott, lehulló falevelek táncolnak és
A naptár átfordul egy pillanat alatt ezen a múlandó világon.
Szívem most is fellobban.
Még ha a szerelem hosszú éjszakája lobog is mellkasomban,
Nem térek vissza az elmúlt nyár napjaihoz.
Egy narancsszínű emlékben hívlak a múltból.

Felemelem tekintetem az égre és hagyom, hogy halld e szavakat.
Csak önzőségből hívlak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése