2011. június 9., csütörtök

Kana Nishino - Best Friend

Legjobb barát

Köszönöm
Örülök, hogy itt vagy
Nem számít az idő
Képes vagyok mindig mosolyogni
Nem számít hány év telik el míg távol vagyunk egymástól
Semmi sem fog változni
Legjobb barátok vagyunk
Szeretlek, igazán szeretlek

Sajnálom, hogy olyan sokat vártam ezzel
A saroknál autóztam egyedül
Mikor meghallottam erőtlen hangodat
Úgy éreztem mag tudom csinálni

Elmondhatok neked bármit
Még az olyan dolgokat is, amiket anyunak nem
Te mindenkinél jobban megértesz

Ha boldog vagyok te is velem örülsz
És te vagy az egyetlen aki leszid ha butaságot csinálok

Köszönöm
Örülök, hogy itt vagy
Nem számít az idő
Képes vagyok mindig mosolyogni
Nem számít hány év telik el míg távol vagyunk egymástól
Semmi sem fog változni
Legjobb barátok vagyunk
Szeretlek, igazán szeretlek

Rögtön átlátsz rajtam
Mikor magam alatt vagyok
Te küldesz elsőként aggódó üzeneteket
Amik annyiszor megmentettek

Azt mondtad menjek és sírjam ki magam ha sírnom kell
Mert mellettem voltál
Legkíválóbb szövetségesem

Vajon tehetnék valamit valaki hozzád hasonlóért?
Mikor elképzelem, legyőzlek, ígérem

Köszönöm
Örülök, hogy itt vagy
Nem számít az idő
Képes vagyok mindig mosolyogni
Nem számít hány év telik el míg távol vagyunk egymástól
Semmi sem fog változni
Legjobb barátok vagyunk
Szeretlek, igazán szeretlek

Örökké imádkozni fogok
Hogy te légy a legboldogabb ember a világon

Köszönöm
Örülök, hogy itt vagy
Nem számít az idő
Képes vagyok mindig mosolyogni
Nem számít hány év telik el míg távol vagyunk egymástól
Semmi sem fog változni
Legjobb barátok vagyunk
Szeretlek, igazán szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése