2011. június 16., csütörtök

The GazettE - Shiroki Yuutsu

Fehér melankólia

A szélben lobogó függöny másik oldalán
A senkiért remegtem elfúló hanggal
Ez volt az 'veszteség' ismertem fel először

Letörölhetetlen foltokkal, félelemmel, melytől nem tudok szabadulni
Úgy tűnik elfelejtettem a kéz melegét, mely letörölte őket
A fehér falak elvették biztonságérzetem
Hány Áprilist kell még megélnem mielőtt vége lesz?

Utak keresztezésével képes leszek könnyedén szétporladni
Törékenyebb annál, hogy ki tudjam fejezni

Könnyedén úszom a szomorúságban
Ez nem tükröződik visszatérő mosolyomban
Merre tartok melankóliámmal
A múlandóság jelentése, ismertem tükröződő gyengeségem
Most mintha megvédenélek, mintha megölelnélek...

Azt mondom a válaszod hazugság, nevetve rossz álmaimon
Egyszerűen kibírom, hogy még lélegezni sem tudok
Teljesen elrejtem akadozó szavaim
Merre tartok melankóliámmal
A vágyott holnap még mindig virágzik
Mint a láng, mely téged védelmez
Lebegés, lebegés, lebegés

A szélben lobogó függöny másik oldalán
A senkiért remegtem elfúló hanggal
Ez volt az 'veszteség' ismertem fel először


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése