2011. június 28., kedd

Escape the Fate - Situations

(Helyzetek)

A helyzetek most nem számítanak.
Szereti ahogy gyötröm,
Szeretem ahogy lélegzik.

Megérintettem az ohhh-ját, megérintette az ahhh-mat, ez volt a legőrültebb dolog.
Szeretem a lányokat akik gyűlölnek szeretni, mert olyanok, mint én.
Egy bizonyos lány megfogta a kezem és végigsimított vele harisnyáján.
Megnyalta ajkait és meghúzta hajam, egy éjszakára szerelembe estem.

Nem tud viselkedni, én meg csak egy szolga vagyok.
Ne aggódj, reggelre eltűnök.

Édesem, mi folyik itt?
Őszintén szólva, sosem történt meg.
A hazudozás a legnagyobb szenvedélyed.
Hagyj el, menj oda ahová tartozol.
Magasabb sarkak és rúzsos szalvéták.
A haldoklás a legutolsó divatod.

A kielégületlenség megszokott dolog.
Gyűlölöm azokat akik gyűlölnek szeretni, mert olyanok, mint én.
Egy bizonyos lány kezét az ölembe rakta.
Ez így túl...egyszer azt mondta, a tiéd vagyok, úgyis mindig visszatérsz.

Nem tud viselkedni, én meg csak egy szolga vagyok.
Ne aggódj, reggelre eltűnök.

Édesem, mi folyik itt?
Őszintén szólva, sosem történt meg.
A hazudozás a legnagyobb szenvedélyed.
Hagyj el, menj oda ahová tartozol.
Magasabb sarkak és rúzsos szalvéták.
A haldoklás a legutolsó divatod.

Tudom, hogy imádsz lázadni.
És minden amit kíván egy csók.
És csak szeretsz gyűlölni engem.

Tudod, hogy imádsz minden hazugságot.
Úgyhogy ne játszd, hogy meglepődtél.
Mert szeretlek gyűlölni téged.

Megcsókoltam ajkaid, te húztad a hajam, ez volt a legőrültebb dolog.
Szeretem a lányokat akik gyűlölnek szeretni.

Édesem, mi folyik itt?
Őszintén szólva, sosem történt meg.
A hazudozás a legnagyobb szenvedélyed.
Hagyj el, menj oda ahová tartozol.
Magasabb sarkak és rúzsos szalvéták.
A haldoklás a legutolsó szenvedélyed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése