2011. június 3., péntek

Epik High - One!

Egyetlen!

Az óra ketyeg, az óra ketyeg-ketyeg
Az óra ketyeg, az óra ketyeg...

Tik-tak-tik-tak...

Látni akarom ahogy könnyeid ömlenek
Ömlenek a semmiért
Senki sem tudja mi rejlik szívedben
Az üvegek dühöngő vihart idéznek

A sebek betegséggé válnak
Minden ajtó fallá magasodik
Ellenséggé válok a tükörben
Nem fáj?

Senkinek sem engedem, hogy megismerjen téged
Visszatartom lélegzetem, hogy belülről feszítsen
Te dönthetsz, hogy mi legyen a vége
(Nem vagyok rossz?)

Elveszek minden okot a világon, hogy talpon maradj
A visszafordulás lehetősége nélkül
Fogadni mernék, hogy végigcsinálod
Talán hamarabb leáll a légzésed mint az én szívem

Sebek (Mikor sírsz)
Sérülések (Bár próbálod)
Könnyek (Búcsú)
Áramlás (Az óra ketyeg)

Te vagy (Mikor sírsz)
Sétálgatsz (Bár próbálod)
A halálon át (Megmentelek)

Te vagy az egyetlen (Egyetlen!)
Mikor átsétálsz az árnyakon
Mikor pánikolok az árnyak között
Ugyanazt teszi a légzésem

Te vagy az én megmentőm
Kinyújtom feléd kezem
Mikor minden ajtó a világon zárva van számomra
Kezed fogva támogatlak

Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
A megmentőm (Egyetlen!)

Az óra ketyeg-ke...

Kezeddel lángra lobbantod a világot
Mindenkihez közel vagy
A szenvedés ami visszatükröződött szemedben
Mint a csillagok, városoddá válnak

(Még mindig álmodsz?) Még mindig alszol?
Figyeled mennyi könnyet hullattál?
A remény egy süllyedő papírhajó
(Hát nem szomorú?)

Talán izzadságban úszva ébredsz
A lelkiismeretesség csúszik a padlón?
Azt gondolod ez a vég?
(Rendben vagy? Mert megértelek)

Egy seb vagyok törött testeden
Letörlöm a könnyeket amiket elrejtettél megtört házasságodban
Megfogom kezed és bízom benned

Sebek (Mikor sírsz)
Sérülések (Bár próbálod)
Könnyek (Búcsú)
Áramlás (Az óra ketyeg)

Te vagy (Mikor sírsz)
Sétálgatsz (Bár próbálod)
A halálon át (Megmentelek)

Te vagy az egyetlen (Egyetlen!)
Mikor átsétálsz az árnyakon
Mikor pánikolok az árnyak között
Ugyanazt teszi a légzésem

Te vagy az én megmentőm
Kinyújtom feléd kezem
Mikor minden ajtó a világon zárva van számomra
Kezed fogva támogatlak

Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
Te vagy az egyetlen, te vagy az én megmentőm
A megmentőm (Egyetlen!)

Megsérültél?
Megsebesültél?
Sétálsz az árnyak közt?

Megsérültél?
Megsebesültél?
Még mindig gyönyörű vagy...

Te vagy az egyetlen (Egyetlen!)
Mikor átsétálsz az árnyakon
Mikor pánikolok az árnyak között
Ugyanazt teszi a légzésem

Te vagy az én megmentőm
Kinyújtom feléd kezem
Mikor minden ajtó a világon zárva van számomra
Kezed fogva támogatlak

Az óra ketyeg, az óra ketyeg-ketyeg
Az óra ketyeg, az óra ketyeg...
Megmentőm

Egyetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése