2011. június 15., szerda

D'espairsRay - Gothic

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Olthatatlan szomj és fájdalom...
Újabb álarctól kérek álmot mely elmédbe vezet...

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Olthatatlan szomj és fájdalom...
Újabb álarctól kérek álmot mely elmédbe vezet...

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Olthatatlan szomj és fájdalom...
Újabb álarctól kérek álmot mely elmédbe vezet...

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Küzdöttem, hogy szabaduljak láncaimtól
Erősen korbácsolta testem
De tűrtem a fájdalmat csendben

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...
Majd szomjan halok...mindig...

Nem volt más, csak a homok ameddig a szem ellátott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése