2011. június 21., kedd

deadman - quo vadis

quo vadis*

Oh, a hullócsillag nem szép
Ne csapjon be igazi valója
Mindannyian ölebek, ahogy te is
3, 2, 1, gyerünk

Hölgyeim és uraim, itt jönnek a „nyomorékok”
Ne csapjon be ez a vidám kis műsor
Mindannyian ölebek, ahogy te is
3, 2, 1, gyerünk

Oh doktor úr, engem csak a bogyóim érdekelnek, kellenek
Oh lemondás; vágd el a kötelet, amiről lógok, hulladék vagyok

Mindannyian bábok, gondolataikat mások irányítják
Rohadt japánok, mind őrültek, de ez titok
Mindannyian ölebek, ahogy te is
3, 2, 1, gyerünk

Oh drágám, csak az érdekel, amit te akarsz, kellesz nekem
Oh lemondás; vágd el a kötelet, amiről lógok, hulladék vagyok

Véres könnyek Krisztus szobrán
A gyengék újból csak gyengéket szülnek
Mindenki, aki elnyomott, jöjjön csak erre
Hullócsillag zuhan egy távoli vidékre
Valaki azt mondta, milyen szép

* latin; „Hová mész?”
[megjegyzés: próbáltam a legtöbb értelmet kihámozni belőle, tele volt Engrish-sel xD]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése