2011. június 22., szerda

deadman - in media

in media

Az elsötétített ablakból gyilkosság gondolatai keringenek; előttem éles hangok és szagok
Ha létezik válasz, könnyű a kérdést feltenni; előttem a TV-ben erőszak
Kereszthalál és késelés

Káprázatot akartál, hogy eltöröld a valóságot, még ha tévedésből is fakadt
Újból és újból hívó hangod eltűnt az őrület különös kakofóniájában

A kivilágított ablakban könnyek sokasága tükröződik; előttem éles hangok és szagok
Nem érdekel a válasz, másik kérdést szeretnék; előttem a TV-ben a késelés
Tragédia, film, teleregény

Káprázatot akartál, hogy eltöröld a valóságot, még ha mindez hiba is volt
Újból és újból hívó hangod eltűnt az őrület örvénylő világában

Ég veled, kedvesem, ég veled
Gazdám, hát nem hallasz? Úgy érted, hagysz meghalni?
Gazdám, biztosan hallasz; tényleg magamra fogsz hagyni?
Álljon meg az idő; nem akarok beszélni; az akasztófa kötele; leheleted már...

A kiüresedett szemekben a tükörképem, nevetek; előttem vég nélküli vérontás és egy szag
Ha létezik válasz, könnyű a kérdést feltenni; a lebegő, rothadó tetemektől
Próbálom kérdezni, „merre tovább?”

Az elsötétített ablakból könnyek sokasága tükröződik; előttem éles hangok és szagok
Nem érdekel a válasz, másik kérdést szeretnék; előttem a halál biztos egy tragikus film

A hang a fejemben, ami a múlthoz szólna... de már kísérleti nyúl vagyok
Újból és újból hívó hangod az egyetlen, ami kitörölhetetlen őrült elmémből

Ég veled, kit szerettem, ég veled
Gazdám, hát nem hallasz? Úgy érted, hagysz meghalni?
Gazdám, biztosan hallasz; tényleg magamra fogsz hagyni?
Álljon meg az idő; nem akarlak elveszíteni; az akasztófa kötele; leheleted már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése