2011. június 20., hétfő

9Goats Black Out - Heaven

Mennyország

Hallod? Ezt a hangot
Sokáig tartott, de végre kimondhatom

Szerelem

Cipelem súlyod karjaimban,
Még a túl sok emlék után is vágyódom

Alkonyat

Itt vagy ezen a halhatatlan világon?
Akkor sem fogom látni többé a magas eget, ha nem hull eső?

Az éjszakába

A fény kis csónakja elindul a csillagok tengerébe,
A szavakat, amiket át akarok adni, e hangokkal és énekemmel közvetítem,
Lassan kirajzolódik egy körív az erőtlenül terjedő fény hídján,
Emlékeim egyre gyarapodnak, de te, az igazi kincs eltűntél

A fénybe

Ezen a világon, hová nincs visszatérés, még most sem
Emlékszel? Ez a hang
Hulló, gyönyörű eső, könnyek, melyek megmentettek egy ragyogó szerelmet,
Beleolvad a remegő éjszakába,
Vakító szenvedélyt adsz nekem

Zokogás

Te eltűntél és az idő megállt,
Még pislogni is lefelejtettem,
Átírom ezeket a folyton előtörő érzéseket,
Hangokká, és elküldöm neked,
Csak hallgasd, jó? Dédelgetni fogom e dalt,
Az fény és élet felé fordulok,
Így többé nincs ok az aggodalomra,
Képes vagyok szeretni azt az embert aki mellettem áll.

Ezen a halhatatlan világon,
Hallod? Ezt a szerelmet

Búcsúzom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése