2011. június 9., csütörtök

2ne1 - It Hurts

Ez fáj

A cipőket viseled amiket én adtam, és vele sétálsz
Ha ez számodra semmi volt, megcsókolod
Fújsz a kölniből amit én adtam, és átöleled őt
Gondolom neki is elismétled az igéreteket amiket nekem tettél

Úgy tűnik már elkéstünk
Vége szerelmünknek?
Kérlek legalább mondj valamit
Igazán szerettük egymást, ezt már nem hozhatjuk vissza?
Én vagyok az egyetlen aki szenved ma éjjel

Megváltoztál?
Többé nincs hely számomra szívedben?
Mikor rád gondolok
Fáj, fáj, annyira fáj

Úgy nézed könnyeim mintha semmit sem jelentenének
Újra képes vagy nyugodtan beszélni
Kegyetlenül megmondtad, hogy képtelen voltál a visszautasításra
Hogy számodra ismeretlenek a kötelékek és a megbánás

Már elkéstünk? Szerelmünknek vége?
Ha ez hazugság, kérlek mondd meg
Ennyit mondhatok, bár többé nem találkozunk
Csak én szenvedek ma éjjel

Megváltoztál?
Többé nincs hely számomra szívedben?
Mikor rád gondolok
Fáj, fáj, annyira fáj

Többé nem vagy a régi önmagad
Mert az akit szerettem
És a mostani éned annyira más
Ennyire meglepődtél?
Én csak álltam és sírtam
Néztem ahogy távolodsz
Nem, képtelen vagyok felfogni
Hogy többé nem vagy az enyém

Meg kellett változnod?
Nem tudsz visszatérni?
Tényleg meg kellett változnod?
Nem tudsz visszatérni?

Meg kellett változnod?
Nem tudsz visszatérni?
Miért kellett megváltoznod?
Többé képtelen vagy szeretni?

Ó, ez a vége?
Többé nincs hely számomra szívedben?
Mikor rád gondolok
Fáj, fáj, annyira fáj

Fáj, fáj
Fáj, fáj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése