2011. június 30., csütörtök

2ne1 - I don't care

(Nem érdekel)

(CL)
Hé, playboy
Ez az időről szól
És a te időd lejárt
Ezt meg kellett tennem a barátnőimért, tudod
Ti fiúk, csak így tanultok

(Minzy)
Sosem leszek képes megbocsátani azért a rúzsfoltért a gallérodon
Minden nap, a mobilod mindig ki van kapcsolva
Nem úgy tűnik, mintha képes lennél megváltozni, oh oh

(Dara)
Minden barátnőd, akiket "barát"-nak hívsz
Ne gondolj ugyanúgy rám, ahogy rájuk, nem hagyom, hogy így legyen
Mostantól, tégy amit akarsz, nem fog érdekelni
Néha tényleg szerettelek, de oh

(CL)
Néha felhívsz részegen, hajnali 5:30 van
Megint egy másik lány nevét mondod, nem

(Bom)
Nem érdekel, többé nem érdekel, mit csinálsz, bárhol is legyél
Mostantól tényleg nem érdekel, elállok az útból
Mostantól ne gyere hozzám panaszkodni, ne kapaszkodj belém
Mert nem érdekel
Mert nem érdekel

(Minzy)
Mert nem érdekel
Mert nem érdekel
Srác, nem érdekel

(Minzy)
Lopva pillantasz egy másik lány lábaira
Te annyira de annyira reménytelen vagy
Minden nap leveszed a gyűrűd és titokban vakrandira mész
Nem hiszem, hogy képes lennék ezt tovább tűrni oh oh oh

(Dara)
A barátaim azt mondják, nincs semmi értéked
A farkas-szerű barátaidhoz is elmész tanácsért, de
Én inkább egyszerűen fogom fel, túl jó vagyok hozzád
Hittem, hogy te lehetsz a szerelmem, de oh oh

(CL)
Ma azt mondtad elfoglalt voltál, próbáltalak hívni, de
Ahogy vártam, a háttérben egy lány nevetését hallottam oh ne

(Bom)
Nem érdekel, többé nem érdekel, mit csinálsz, bárhol is legyél
Mostantól tényleg nem érdekel, elállok az útból
Mostantól ne gyere hozzám panaszkodni, ne kapaszkodj belém
Mert nem érdekel
Mert nem érdekel

(Dara)
Mert nem érdekel
Mert nem érdekel
Srác, nem érdekel

(Minzy)
Miattad, emlékszem hogy hajnalig sírtam
Megbántam minden percet, mikor rád gondoltam, mikor a szívem túl egyszerű volt, huh, srác?
Túl jó vagyok, hogy eldobj és túl unalmas, hogy megtarts
Ügyesebben kellett volna átverned, mikor együtt voltunk, miért kapaszkodsz most belém?

(CL)
Hülyére vettél vagy százszor a hazugságaiddal
Mától, rossz lány leszek aki megríkatja a fiúkat
Most egy árva könnycsepp nélkül, kinevetlek
Vesztes egy játékban, amit szerelemnek hívnak
Térdelj le, és könyörögj, hogy visszatérjek
Ha nem, most tűnj a szemem elől

(Bom)
Nem érdekel, többé nem érdekel, mit csinálsz, bárhol is legyél
Mostantól tényleg nem érdekel, elállok az útból
Mostantól ne gyere hozzám panaszkodni, ne kapaszkodj belém
Mert nem érdekel
Mert nem érdekel
Srác, nem érdekel

2 megjegyzés: