2011. május 21., szombat

Suicide Ali - Kaze no slave

 A szél rabszolgája

A fák suttognak hozzám
Egy fénytelen reggelen
"Neked adjuk a szelet, az emlékeidért cserébe"

Ha keresztül megyek a vörös téglaúton, rabszolga

Az idő múlik
Kegyetlenebbül, mint bármi más
Talán mindent kitörlök
Még egy olyan értelmetlen, mint én...

Ha keresztül megyek a vörös téglaúton, rabszolga

A szél rabszolgájává váltam
Csak én lehetek én
Így fogok járni, elbújva minden elől
Hogy ne bántsam azokat, akik mellettem maradtak

Annyira csekély a termetem és a szívem
Annyira kicsi vagyok
Miért veszítettem el azt, aki vagyok?
Aggodalom, amit nem tudok megragadni kezeimmel

(Ha keresztül megyek a vörös téglaúton, rabszolga)

A szél rabszolgájává váltam
Csak én lehetek én
Így fogok járni, elbújva minden elől
Hogy gyengéden átöleljem a gyengeségét azoknak, akik mellettem maradtak

Nem vagyok büszke magamra
Én annyira....annyira

Ha keresztül megyek a vörös téglaúton

Meg akarom védeni magam
Én csak meg akarom védeni magam
Akkor is, ha értéktelen vagyok
Meg akarom védeni magam

Suttogok a fákhoz
Egy felhőtlen reggelen
Talán mindent kitörlök
Még egy olyan értelmetlen, mint én

A vörös téglaút közepén bátran

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése