2011. május 31., kedd

The GazettE - Uncertain Sense

Kétes érzés

Érzem...még ha egy lélek sincs itt
Vakító fényed

Még ha az idő el is feled téged
Semminek sem kell változnia
Még ha többé nem is látod önmagad
Semmi sem változik
Légy önmagad...
Most élj magadért

(A dolog amit elhagytál...)
Utolsó szavaid
(A dolog amit elhagytál...)
Minden amit szerettél
Hiszem, hogy semmi sem változik
(A dolog amit elhagytál...)
Minden tényt és az igazságot
Senki sem veheti el tőlem

Érzem...lélegzeted és szívverésed
Kór? Nem látod a fényt?
Tanítsd...csak én látom?
Miért nézel rám ilyen szomorú szemekkel?

Míg ez a sötétség eltűnik
Az égre írom neved
Igazán mérgesnek kéne lenned
Megértem. Sajnálom

(A dolog amit elhagytál...)
Utolsó szavaid
(A dolog amit elhagytál...)
Minden tény és az igazság
Nem látod a fényt?

Érzem...lélegzeted és szívverésed
Kór? Nem látod a fényt?
Tanítsd...csak én látom?
Miért nézel rám ilyen szomorú szemekkel?

(A dolog amit elhagytál...)
Utolsó szavaid
(A dolog amit elhagytál...)
Minden amit szerettél
Hiszem, hogy semmi sem változik
(A dolog amit elhagytál...)
Utolsó szavaid
(A dolog amit elhagytál...)
Minden tényt és az igazságot
Senki sem veheti el tőlem

Tetemem felett sírtál
Meghaltam aznap...mellkasodban
Tetemem felett sírtál
Meghaltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése